Kennismaking met onze school

Vanzelfsprekend wilt u goed voorbereid een keuze maken. Via alle informatie binnen onze website kunt u reeds een eerste indruk krijgen. Daarnaast nodigen wij u van harte uit om onze school te bezoeken. Wij organiseren een presentatie met rondleiding.

U kunt zich opgeven via ons secretariaat, telefoon 070-3206705. Samen plannen we een geschikt moment in. Ook is het mogelijk om op woensdag 10 januari langs te komen voor een inloop-rondleiding van 9.00u-10.00u.

Met betrekking tot het aanmelden van uw kind wijzen wij u graag op de vernieuwde aanmeldprocedure voor kinderen die na 1 oktober 2015 zijn geboren:
Het aanmelden van uw kind bij een basisschool is veranderd: u kunt uw kind nu vanaf 3 jaar aanmelden en u kunt meerdere scholen kiezen. Dat hebben de schoolbesturen in Den Haag en de gemeente samen afgesproken. De nieuwe regels gelden voor kinderen die geboren zijn op of na 1 oktober 2015 en gaan in vanaf 1 oktober 2018.

Voor het algemene toelatingsbeleid van Panta Rhei verwijzen wij u naar de website van Panta Rhei of u kunt hier klikken.

We hopen u graag te mogen ontvangen!

Klik hier voor het aanmeldformulier.